igår

I söndags gjorde jag inget alls. Förutom att kolla på Big brother-finalen. Som sög, haha. Jag ville ha en helt annan ordning på 1an 2an och 3an, men men.

Igår hade jag fullt upp. Träffade mamma i Vällingby och gick omkring lite, sedan åkte vi hem och kollade på film. Efter det åkte jag och grillade med mina favorit-asiater. Haha. Det var asnice.

Sedan åkte jag in till stan, mötte upp Cassandra och tre tjejer till och satte oss på Fridays i Kungsan och drack vin. Gick vidare själv till Vapiano där David jobbar och träffade Peter och Antonio där (orkar inte förklara vilka det är..)
Väntade tills David och Manne slutade jobba och då drog vi till f12 där kvällen avslutades!

Från grillningen med Etoh och krille!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0