trött_tjej_90

Tjaaa
Hoppas ni haft en rolig/mysig/trevlig/festlig-någonting-helg.
Själv har jag jobbat från 20 till 05 både fredag och lördag så idag är jag trött som ett as. I både kropp och huvud. Löning och allt, plus att vi var lite för lite personal. Det känns nästan som att jag är typ bakis, fastän jag gjort mest nytta. Båda dagarna stannade jag på jobbet till klockan 6 och tog första spårvagnen hem för jag var så trött i rygg och ben. (jag behöver inget gymkort! Mitt jobb är min träning, hehe)
Idag vaknade jag klockan 11, efter att ha somnat runt halv 8 på morgonen. Åkte hem till mami och kollade lite på tv, sedan slocknade jag och vaknade vid 18 av att mamma och Anders ringde och frågade vad jag ville ha för mat från...*tam tam tam tam*... Donken! Haha. Så nu har vi precis käkat och jag skulle verkligen, verkligen behöva plugga nu, så vi får se om jag orkar det. Mitt huvud känns som en tung sten.

Halvdan mobilbild på mig och fina Sara från i onsdags när jag var ute med henne och Cissibusen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0