Fredag

Goddag.
Ligger i sängen och har ont i min visdomstand igen. Får det ca en gång i halvåret och det är alltid samma sak. Känns som att tandköttet är infekterat och kan inte äta på den sidan. Får sedan ont i den sidan av halsen, blir svullen i munnen och får ont i tinningen och örat. Härlig liten tand, va? Har frågat om jag kan operera ut mina visdomständer men tandläkaren rekommenderar mig att inte göra det eftersom dom tydligen växer rakt. Så jag får väl stå ut med detta.

I onsdags var det lite festligheter på gång. Började hos Nisse, vidare till Collage och avslutade i någon enorm lägenhet någonstans nära Stureplan, haha. Somnade halv sju.

Inatt blir det jobb och imorgon blir det jobb igen. Hade egentligen andra planer för imorgon, men jag tog jobbtiden istället.
Nu ska jag göra en liten läxa (började skolan igår) och sedan ska jag nog sova lite innan jobbet 19-04


Maria, Anton, Fia och Jag
Tuk tuk-åkande i Thai


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0