Söndag

Tjenamors.
Igår jobbade jag som sagt 20-04 igen. Det flöt på och var lika roligt som vanligt, fram tills runt 2.30 då alla kortmaskiner utom den i min kassa slutade fungera. Kan ni tänka er? Det har hänt en gång förut och det blir totalkaos kan jag berätta. De som står bakom kassan skriker hela tiden att det bara är kontanter, men tror ni alla fulla människor hör det? Nej. Så dom står kvar i kön och när det blir deras tur hör dom för första gången att dom inte kan betala med kort. Då blir dom skitsura och säger att dom stått i kö i en halvtimme. Skrik. bråk och sura miner. Ja, det blir det slutgiltiga resultatet. Men men.

Imorse när David skulle till jobbet så skulle han pussa mig hejdå. Då vaknar jag till av att jag själv säger: "Jag är så jääävla trött alltså!". Haha. När man säger i sömnen att man är trött, då ÄR man trött.

Mamma hämtade mig och nu är jag hemma. Ska plugga lite och kolla på tv. David kommer hit runt halv sju-tiden och då blir det väl middag. Skola imorn, ledig tisdag och sedan onsdag! Älskar onsdag.

Nästa vecka kanske Tova kommer till Stockholm! Hoppas, hoppas!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0