min längsta semester

Nu är jag ledig i TRE hela dagar, vilket är min längsta semester i sommar, weho!
Igår jobbade jag till 19 och på kvällen träffade jag till en början Krille och Madde. Vi drack vin och gjorde allt för att inte lämna lägenheten ut i spöregnet, men tillslut begav vi oss iallafall. Dom drog till en bar i Hässelby och jag åkte in till David, Engel och Jombe i stan. Blev N'see bar en sväng och sedan Collage. Jag och David var hemma vid fyra. Ganska lagom med tanke på att det nog blir en crazy night tonight. Haha, nä. Men jag ska ut med..you know who! Min favoritpingla. Vi börjar hemma hos mamma, vi ska ha lite grannar över för kräftor, sedan beger vi oss utåt.
Så ikväll ses vi i dimman



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0