söndag

Tjenamors.
I fredags var det den 22a oktober och jag och David hade två år och tio månader. Eftersom jag är världens bästa (eller inte) flickvän så fixade jag frukost på sängen åt David. Det var mysigt!
Sedan åkte vi till Vällingby och kollade lite. David köpte snygga vinterskor.
Började sedan jobba 21-06, somnade 8 på morgonen och vaknade 12. Var totaldöd på dagen så jag sov sedan i två timmar på dagen. Klockan 19 var det middag här hemma bhos David. Vi var 15 pers, varav de flesta var ungdomar. Det var trevligt och gott. Sedan stack jag, David, Jombe och hans tjej Johanna till Dovas och mötte upp Viktor och Nisse. Sedan gick vi till Ego. Var länge, länge sedan jag var där och det var faktiskt helt okej!
 
Idag har jag...........typ kollat på tv och pillat navelludd. Alltså ingenting.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0