måndag 29 mars

Hej!
Jag hade en väldigt rolig helg.
I fredags var jag med Cassandra på en fest i Stadshagen och i lördags var jag först i Vällingby med mamma och shoppade lite och sedan hemma hos David på middag. Vid niotiden åkte vi till Krille som hade massa folk hemma. Igår slappade vi hela dagen och sedan kollade vi på Johan Falk. Det brukar bli så varje söndag, dom filmerna är faktiskt riktigt bra.
Nu sitter jag i skolan och väntar på att geografin börjar om en timme. Efter det har jag turism och sedan blir det hem och plugga inför mitt ekonomiprov imorgon. Uäh!
Jag längtar otroligt mycket till lovet. Och till sommaren. Till allt roligt som kommer hända framöver!
Skivor, min födelsedag, studenten, Egypten, jag och David kommer dessutom bo i hans brors lägenhet under en hel termin som han ska bort och plugga i Amsterdam. Lägenheten ligger i Fridhemsplan så det är ett jättebra läge. Skönt att få bo själva.
Nu ska jag försöka ta tag i den internationella ekonomin. Superkul.

Kolla min fina syster!
Hon har skaffat facebook. Snodde bilden därifrån, hehe.



Kommentarer
Josse

gud vad lika ni är..

2010-03-29 @ 23:44:47
URL: http://stendahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0