Sanningar

Berätta sju sanningar om dig själv;

- Jag är väldigt lat
- Jag har simmat i 11 år
- Jag har varit med om fler saker än de flesta andra i min ålder (inte alltid roliga saker kan jag tillägga)
- Jag är beroende av cola
- Jag är en jävel på att skicka många sms
- Jag skrattar för mig själv och sjunger i duschen
- Jag sover alltid på samma sida

sex sanningar om hur du var som liten;

- Jag slutade med napp väldigt sent
- Jag bråkade väldigt mycket med min lillebror
- Jag var väldigt envis (är fortfarande)
- Jag älskade äppelgröt
- Jag älskade att simma
- Jag var väldigt mörkrädd och fick lätt hemlängtan

fem sanningar om mitt kärleksliv;

- Jag är tillsammans med David sedan den 22 december 2007 (2 år och drygt en månad)
- Jag är förlovad med David sedan 22 april 2009
- Jag är otroligt förälskad
- Jag har aldrig haft ett sådant långt förhållande tidigare
- Jag vill leva resten av mitt liv med David

fyra sanningar om mitt familjeliv;

- Jag älskar hela min familj väldigt mycket
- Jag har tre stycken underbara halvsyskon
- Jag hade en underbar helbror
- Jag har skilda föräldrar

tre sanningar om mitt vänskapsliv;

- Jag har några väldigt nära och fina vänner
- Jag är alltid ärlig mot mina vänner
- Jag är en bra lyssnare för mina vänner


två sanningar om min personlighet;


- Jag gillar att planera
- Jag har kort stubin ibland

en sanning om detta testet;
Gjorde det i brist på annat

 

några väldigt fina vänner



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0