Måndag

God morgon!
I fredags var det skola och jobba natt som gällde, i lördags var det sova och jobba natt som gällde, men igår var det däremot alla hjärtans dag och både jag och David var lediga från jobbet!
Dock gick jag och blev sjuk i lördagsnatt (superförkyld) så jag har mått piss rent ut sagt, men jag och David tog oss ut igår iallafall. Vi åkte in till Gamla stan och satte oss först på ett litet mysigt ställe och tog ett glas vin/öl och sedan åt vi middag på Vapiano. Det var supergött. Efter det åkte vi hemåt och på vägen köpte vi med oss chips och godis. Kollade på en film, 21. Hade sett det förut, men inte David. Den är asbra. Se den.
Nu ska jag och David sällskapa till skola/jobb.
Höres sen!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0