Lördag

Tjohej!
Igår var jag och David på möte om lägenheten.. det ser ut som att vi kommer att köpa en liten tvåa. Jättefin! Fast inget är helt bestämt än.

Sedan var det middag hos David med Lucas, en ny superhärlig student från USA! Efter middagen åkte vi in till Dovas och träffade lite folk och vid ettiden blev vi danssugna så vi gick över gatan till Mango (heter det så fortfarande?). Där var det iallafall drag och dans. Drog hem runt 2-3 någongång, he.

Idag sov jag och David till ett. Längesedan jag sov så länge! Nu är jag hemma, och David är hos en kompis och ska kolla på fotboll och dricka öl hela kvällen. Själv ska jag till Alexandra som fyllde 21 år den 25 januari. Hon har middag för hennes närmsta vänner och sedan ska vi in till stan och busa lite. Hi.

Måste fan bli lite taggad snart. Gårkvällen tog på krafterna. Känner mig helt seg i både knopp och kropp. Det blir en dusch snart och sedan fia mig inför kvällen.

Ska ni göra något roligt ikväll? Vi kanske ses i stan?

Pussy



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0