Fredag

AAAAAAAAAH, rädda mig. Jag vill inte vara här!!!
Ja, jag sitter i datasalen med alla data/programeringsnördar och har webdesign. Datasalen luktar unket, det finns knappt någon luft och jag känner att jag VERKLIGEN borde vara någonannastans. BLÄ
Dessutom har jag pissont i huvudet. Det har fan varit fel på mig hela tiden de senaste två veckorna.

Tänk vad härligt det vore att bara sticka ifrån allt till något varmt härligt ställe och ligga på stranden, gå ut och bada i vågorna, äta middag i solnedgången och dricka härliga drinkar. Sedan bädda ned sig i de vita lakanen på hotellrummet och vakna upp till en god bufféfrukost...

Dream on, så är ju inte läget. Blev så förbannad imorse när jag gick till Brommaplan eftersom jag inte kunde ta mig framåt i snön, jag halkade och stapplade och snön blåste i ögonen. Uäh.

Kvällen blir iallafall rolig, även fast jag inte kan hålla igång hela natten eftersom jag jobbar imorgon klockan 11, hehe.

Nu ska jag sluta vara deppig! Ha en rolig fredag gott folk!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0