måndag, tisdag

Hallå där.
Mycket festande detta lov.
I förrgår var jag och David i stan. Hittade två klänningar! Sedan åkte vi hem och käkade middag och efter det kom Jombe förbi och så kollade vi på hockey. Lämnade Jombes bil hemma hos honom, tog en snabbshot och drog in till Retro. Där träffade vi på mina fina flickvänner, tog en cider och åkte till Berns. Jävligt mycket folk, vilket var trevligt, men sugmusik. Varför inte sätta på något man kan dansa till? Dunk dunk..blä.

Igår jobbade jag i två timmar. (haha?) Jag skulle jobbat 17-22 egentligen, men eftersom vi skulle ha personalfest så jobbade alla vi till 19 och sedan kom det in andra arbetare från ett annat mcdonalds och jobbade istället för oss.
Svettiga och söta sprang vi som jobbade ner och bytte om och sedan gick vi runt hörnet, in till en bowlinghall där vi hade möte i någon timma. När mötet var klart hade vi en halvtimma på oss att göra vad vi ville, sedan skulle en buss komma och hämta oss. Jag, Emelie och Nathalie sprang in på en pub och klunkade en cider var, haha.
Bussen körde oss till en båt (stillastående) cirkus en kvart från Slussen. Festen höll på från 21-02 och på slutet vinglade trion hemåt igen. Vi lyckades få en gratistaxi (nej, inte svart - taxi sthlm) till centralen. Vi låtsasgrät lite och sa att vi hade gått i flera timmar och inte hittade någonstans (hade gått i högst fem minuter och hade en kvart att gå framför oss, men orkade fan inte). Sedan försvann Nathalie (?) och jag och Emelie gick in på 7Eleven och köpte toasts och cola av en otrevlig gubbe. Gick därefter till nattbussen som kom ganska snart. (eller min iallafall, Emelie bor borta i typ Huddinge och den fick hon vänta på i en timme). Åkte till Brommaplan och gick hem därifrån.

Emelie och Jag igår
Idag blir det lugna puckar! (tror jag)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0