Onsdag

Måste erkänna att jag är lite snurrig i bollen (bakis) efter gårdagen. Men det kanske tas igen ikväll, om jag bestämmer mig för att haka på sällskapet ut för att först kolla fotbollen på någon krog och sedan köra en liten runda på stan! Min David ska ju ändå iväg och spela ishockey ikväll så jag komemr ju bara sitta hemma och ruttna i soffan.

Idag började jag klockan 10 med rättskunskap och sedan hade jag en tråkig håltimme till 13.20. Nu har jag Info o. Layout så det är därför jag kan sitta och blogga lite. Jag har redan klarat testet vi ska göra, då vi ska lära oss att skriva med rätt fingrar på tangentbordet (vilket suger, men jag är duktig)

Efter skolan ska jag möta upp David här i Blackeberg. Han ska till någon affär och köpa en hockeyhjälm och slipa sina "grillor" eller vad man nu kallar skridskor för om man ska vara ball. Sedan ska vi nog hem till honom och slappa lite inför kvällen.

Jag och Tova på Nivå 22 för ungefär tretusenfemhundra år sedan känns det som.
Dom där drickorna är för övrigt jävligt goda! Den heter någonting på O som jag inte kommer ihåg just nu (typ ouz eller något). Jag har bara sett dem på Nivå 22 förut, men på N'see bar fanns de. Så jag drack två stycken igår! De smakar som RedbullVodka!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0