vilken dag är det?

När jag vaknade imorse klockan 7.20 (eller nej..David väckte mig för jag hade inte vaknat av klockan..) så var jag fortfarande lite halvdragen från nattens bravader. Haha, ganska oskönt..men det var fan skitkul igår.
Vid femtiden åkte jag hem till Linus, försökte plugga lite filosofi, men jag fattade inte ett piss, så vi kollade på 2½ men och drack vin istället, he he.
Sedan åkte jag in till Fridhemsplan och mötte upp Sofie och några andra tjejer för att ta ett glas innan personalfesten.
Vid 21 gick vi in på Viper Room, där festen hölls och det var supertrevligt, gratis dricka och massor av dans.
Eftersom det började redan vid 21 och det var en måndag, så passade det bra att ta sista tunnelbanan och tolvan hem. Vad jag sysslade med på hemvägen säger jag inte, för det är för knäppt för att vissa ska läsa, haha! (nej, inte så farligt..)
Idag som sagt..hade jag först webdesign och sedan filosofiprov som jag faktiskt lämnade in blankt. Insåg att jag inte förstått hur jag ska plugga just filosofi och jag pratade med min lärare som sa att jag ska få göra det på omprovsveckan istället. Förstår ni filosofi? För mig ser allt ut som kinesiska. Jag fattar liksom inte vad jag läser. usch

Ska jobba ikväll klockan 17 och klockan 19 är det personalmöte. Sedan ska jag och David sova här hemma!


gammalt kort från mammas mobil, hehe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0