saker att se fram emot

Åh, visst är det härligt att ha saker att se fram emot? Allt detta ser jag fram emot just nu:

20 nov - Mamma 45 år. Middag här hemma, utgång för mig och min bästa kompis Tova som kommer hem från karstad!!
21 nov - Utgång med Cassandra med flera!
22 nov - Min lillebror 3 år, jag och David har 23 månader <3
23 nov - Personalfest på McDonalds
25 nov - LÖN!
28 nov - Jag och David ska ut och ta ett glas vin/öl och bara umgås vi två. Kanske hittar på något annat efter det?
4 dec - Glitter & glamour!
12 dec - Middag för Anna (Studenten hos David). Dock för att hon ska åka hem dagen efter, vilket är tråkigt, men tillställningar är roliga, hehe.
21 dec - Jullov!
22 dec - 2 år med min prins
24 dec - Julafton
31 dec - Nyår!
3-6 jan - Kryssning med David

Där har ni massor av saker jag ser fram emot, små som stora!
vad ser ni fram emot?

Den allra första saken jag ser fram emot är när David kommer hem ikväll efter jobbet ! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0