prov och aj och så..

Tjohej.
Nu är jag hemma från skolan igen. Hade ett härligt geografiprov.
Det var muntligt och man fick svara på en av sex möjliga frågor att svara på och sitta och snacka om i fem minuter. Jag fick såklart den frågan som jag absolut inte ville ha, men skitsamma. Hoppas det gick helt okej iallafall.
Jaja. Nog talat om den roliga skolan (som jag vill spränga)

JAG HAR ONT I ARMEN!! (okej, det var inget roligare samtalsämne..)

HELG SNART! (roligare!)
Vad ska ni göra, gott folk? Någon liten snäll människa kan väl svara på den frågan? :D

Jag har inte så mycket planer än. Eller..

Imorgon ska studenten som bor hos David laga middag med några vänner till oss, efter det skulle vi eventuellt fira en av Davids kompisar som fyller år idag.

På lördag jobbar jag 11.30-16 och sedan på kvällen ska jag och David ut och ta ett glas och efter det får vi se vad som händer!

Jag har fan alltid mer planer än jag tror! Kom på att farfar fyller år på måndag och ska ha öppet hus på lördag också.. men jag kan ju kanske inte komma eftersom jag jobbar.. åh!


gammal bild


Kommentarer
Cassandra

Åhhh neej! Tänker du säkert när du klickar in på kommentarena, "nu är det Cassandra som kommenterar igen!" haha! :P Nä, men jag har inget planerat på fredag (forutom att jobba till 19) och på lördag kväll så blir det drinkkväll hos Johanna och sedan utgång! (förhoppningsvis, men nu är lilla johanna sjuk:( ) PUSSSSSSSSSSSSSS

2009-11-26 @ 17:45:49
URL: http://staypurplenotblue.blogg.se/
mikaela

neeej jag blir så glad att du kommenterar :D

Hoppas hon blir frisk snart! vad är hon för sjuk?

PUSSSSSSSSSS

2009-11-26 @ 17:53:52
URL: http://mikaelaholm.blogg.se/
Victoria

Jag ska gå på Horse show på lördag, o sen åka till pojkvännen, o jobba på söndag :)

2009-11-26 @ 18:21:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0