måndag

Godkväll snyggisar!
Imorse hade jag info & layout-prov klockan 8. Hade inte pluggat något så vi får se hur det gick. Roligt var det iallafall! Inte.
Hade sedan filosofi och efter det åkte jag hem och köpte med mig frallor till David och gjorde iordning frukost till honom som fortfarande låg och sussade.
Efter det rullade dagen på i världens fart (har inget att skriva om, haha) och nu är vi hos David.
Kom hit vid fyratiden, la oss och kollade på tv som vi somnade till och sedan åt vi middag.
Därefter började tv-kvällen med 2 ½ men, halv åtta hos mig, fotbollsgalan, en dokumentär om ett ungdomsfängelse i Ryssland och Americas got talent. Fan vilken tv-nörd jag är. Borde kanske skrota tvn och börja typ måla eller läsa böcker istället. Haha..

Jag kan inte haft mycket att göra när denna togs, haha


Kommentarer
Anonym

Mer svartgult i bloggen. Vann inte AIK både SM-guld och Svenska cupen i år? Inte varit så mycket snack om det... Inte så ofta det händer liksom.

2009-11-10 @ 01:18:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0