död åt rättskunskap

Hej och Tjena och Hallå och Tja och allt sånt
Ville bara ligga kvar i sängen och sussa sött imorse, men istället åkte jag till skolan klockan 8.
När jag väl kom dit och skulle ha rättskunskap så säger läraren att vi kan plugga vart vi vill inför provet..jaha, hem igen. (enda lektion)
Så jag vände hemåt och gjorde...inget? Tiden flög iväg som en raket och när jag skulle plugga klockan halv ett så somnade jag sittandes och sov tills jag vaknade av att min arm hade somnat på grund av att rättskunskapsboken låg på den. Bra Mikaela!
Klockan tre kilade jag iväg till skolan på utvecklingssamtal. Alltid lika trevligt...hm.
"- Du har ju mycket frånvaro... men den är iallafall giltig!"
Bra derå. Jag är så jävla skoltrött..och jag sa det till min mentor också. Kläm på den du.

Efter det härliga samtalet på en kvart så åkte jag och mamma till Vällingby. Jag tror hon ville muntra upp mig lite och föreslog att vi skulle kolla på något jag kan ha på mig imorgon hemma hos Cassandra (middag + utgång, woho) så vi gick omkring lite och tillslut hittade jag en svart, fin klänning från H&M. Helt najs. Min mamma är ju bäst?

klockan närmade sig femtiden och jag gick ner till simhallen och var simtränare till 18.30
Åkte hem till David (fast david jobbar till 3 inatt..) och åt middag och tjafsade lite med Mcdonalds i luren. Trevligt, ja.
Kollade på mammas pojkar och inlåst (JA, JAG SKULLE PLUGGAT!).
Vid tiotiden fick jag lite smått panik, satte på te och gjorde en macka, ringde och klagade lite över mitt okunnande inför provet till mamma och sedan satte jag mig med boken framför näsan.

Nu har jag en "pluggpaus"..he he.
Men jag kommer ändå inte klara provet imorgon så vadfan?
Ska iallafall försöka..får ju inte ha frånvaro, haha.
Puss på röva



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0