ah tja

Sååååja. Har suttit och tänkt att det här och det här och det här ska jag blogga om, men aldrig fått arslet ur vagnen och gjort det. Och nu när jag väl gör det så har jag glömt bort allt jag skulle skriva om.
Men detta kan jag dela med mig av (orkar inte skriva lång text)

Detta hände igår:
  • Jag och krille åkte hysteriskt mycket bil
  • Jag pantade flaskor (finanskrisen....) Dock var alla flaskor mina, jag tog dem iallafall inte ur papperskorgar
  • Vi var 8 stycken hemma hos Jocke, började skåla vid femtiden
  • Jag blev kallad för en levande tv-tablå (det dumma är att jag fått typ tusen kanaler inne i mitt rum nu också..)
  • Alla kände sig som handikappade stenåldersmänniskor när inte tele 2 fungerade. Ni också va?
  • Cassandra påpekade säkert fem gånger att hon är så snäll.. hade hon kanske gjort något dumt?
  • Jag hade faktiskt en väldigt rolig kväll!
och idag..:
  • Vaknade jag kl 7(?) Ställde klockan på det för skojs skull men trodde verkligen inte att jag skulle orka upp..
  • Gick jag till skolan i mjukiskläder, utan BH, fortfarande sovtrosorna och i gårdagens smink. Men allt klär ju en skönhet...host
  • ..Var inte Cassandra på första lektionen. He he he he.
  • Är jag en aning bakis och skakis, men det vare värt!
  • Kommer Tova hem !!!!!
  • Ska jag vara simtränare. Tjiho..varm simhall..bakis..ja, ni fattar resten själva.
  • Kom jag på att jag inte kommer se (eller jo..men jag sover när han kommer hem från jobbet och han sover när jag går till skolan imorn) David förens på lördag om jag har otur! Vi jobbar/går i skola om varandra! Fast det löser sig. Vi alla vet att vi inte klarar oss utan varandra. Haha
  • Min kamera är halvdöd, inget funkar. RIP?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0