lista!

Vad gjorde du kl 08 imorse:
Sov
Vad har du druckit idag:
Saft
Vad var det senaste du åt:
Mjölk och flingor
Vad är det för färg på din ytterdörr:
Mörkbrun
Vad är det för väder hos dig nu:
Soligt och varmt
Godaste glassmaken:
Vanilj
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Njaa..nej
Sover du tungt:
Ibland
Drömmer du mardrömmar:
Ibland
Trivs du med ditt jobb:
Har inget
Favoritklädsel:
Bekvämt
Favoritlåt just nu:
Det finns många bra låtar just nu
Vad ser du om du tittar till höger:
Mitt kök
Vad gör dig glad just nu:
Vädret och ledigheten
Vad ska du göra härnäst:
När David slutar så ska jag möta upp honom, så jag ska klä på mig snart
Höger eller vänsterhänt:
Högerhänt
Humör just nu:
Jag är på bra humör.
Favoritgodis:
Choklad
Kläder just nu:
Mjukiskläder
Sommarplaner:
Utomlands med David och hans familj hoppas jag på
Hur många kuddar sover du med:
Hemma hos David - 4
Hemma hos mig - 10 (men då åker de flesta ner på golvet för annars får inte vi plats)
Spelar du något instrument:
Nej
Morgon eller nattmänniska:
Nattmänniska
Vad är viktigast för dig:
Att jag och mina nära och kära mår bra
Är du kittlig:
ibland
Snarkar du:
Inte längre.. eller ytterst sällan
Stjärntecken:
Vädur
Äckligaste insekten:
Spindlar, helt klart
Stökigt eller välstädat:
välstädat
Längtar du mest efter just nu:
Sommarlov.


Kommentarer
Kristoffer Krille sHONOZ

Mer AIK i denna blogg!

2009-05-25 @ 17:49:22
URL: http://fettmannen.blogg.se/
Emelie

Spindeln är ingen insekt, den är ett spindeldjur =P

2009-05-25 @ 18:50:03
mikaela

spindeln är ändå vidrig!

2009-05-26 @ 12:36:53
URL: http://mikaelaholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0