Onsdag

Hejhej!
idag gick jag upp klockan tio och åkte iväg till solna och hämtade ut mitt pass.
Sedan åkte jag till skolan och åt lunch, men börjad einte förrens 13.40 så jag hade en oskön timme där som jag inte gjorde så mycket på.
Svenska hade vi, en kort lektion. Sedan åkte jag hem och nu gör jag inte så mycket.
Snart kommer David hit och ikväll ska han bjuda mig på middag och så ska vi gå på bio. Jag har ju namnsdag idag, hihi.
Nu ska jag kolla kläder till imorgon. Ska ut med mina underbara klasskompisar.
PUSS

jag älskar dig


Kommentarer
Cassandra

Juste! Grattis på namnsdagen! :P

2009-05-13 @ 18:20:12
URL: http://staypurplenotblue.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0