igår.

Jag pratade med min fotokunskapslärare igår och jag får göra klart de uppgifter jag ligger efter med, i höst. Han sa att han såg på mig hur stressad jag var och att jag skulle ta det lugnt och ta det senare. Lättnad!
Och förresten gick det väldigt bra för mig på spanska-nationella!
Så jag gick och var glad hela dagen igår, ända tills sista lektionen då jag fick reda på att jag fått ett jävligt orättvist betyg (enligt mig) på en historiauppgift. Usch vad besviken jag blev på min mentor. Men men..betyg hit och betyg dit.

Igårkväll gick luften ur mig helt.
La mig i soffan hos David för att kolla på ett av mina absoluta favoritprogram Grey's Anatomy.
Men efter halva programmet slocknade jag och sedan kom David ner och väckte mig för att få in mig till sängen och där somnade jag direkt igen och sov till halv nio idag.
11 timmars sömn alltså, gud vad skönt. Minns inte ens sist jag sov så länge.
Det är definitivt på gund av skolan. Jag har varit så stressad och upp i varv i fyra dagar nu och det tär på mig har jag märkt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0