Igår (söndag)

Hej!
Igår hade jag och David en mys/slappdag.
Halv 12 gick vi upp och kollade på Robinson. Bra att Angela eller Angelika eller vafan hon nu heter, åkte ut. Hon var ju superdryg. Blä, tummen ner för henne.
Vid ett åt vi frukost och sedan gick vi på en promenad.
När vi kom hem bänkade David sig framför hockey och fotboll oh jag framför alla härliga repriser som går på söndagar.
Sedan kom Davids bror Samuel dit och så åt vi söndagsmiddag med pastasallad och kycklingklubbor, mums.
Efter det blev det storstädning av Davids rum! Vi dammade, dammsög, plockade bort massa småprylar, slängde mycket och bytte ut saker på väggen. Nu är det jättefint och hemtrevligt!
Därefte blev det bara en dusch och sedan sovdags!

jag och David hejar på Erik.
Vem hejar ni på?


Kommentarer
Anonym

annna!!!!!!!!!! :)

2009-05-11 @ 18:54:59
Jenny

Vilken härlig blogg du har! Fortsätt skriva på! ^^

Besök gärna min blogg, om du har tid ♥

2009-05-11 @ 19:00:57
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0