torsdag

Hej!
Inte många skoldagar denna vecka för min del. Skönt det!
Imorgon har jag skola från halv nio till tolv, sedan blir det lunch i skolan och sedan hem och ta det lugnt och sedan göra sig iordning för att åka hem till Johanna som fylle 18 för ett tag sedan.
Efter det ska jag ut med Tova (och kanske fler från Johannas drink?).
Gud jag saknar henne så jävlars mycket. Vi har alltid så roligt tillsammans jag och bästa vännen.

Idag var jag i skolan och klockan 17 var jag simtränare.
Efter det åkte jag hem till David vi har ätit middag och kollat på tv.
Det blev världens sämsta bilförare och nu lyxfällan.
Sedan blir det nog 2½ men och efter det kanske sängen.
Jag är trött, trött, trött.
Och imorn är det helg, helg helg.
Så skönt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0