tisdag

Morsning Korsning.
Idag började jag halv tio med spanska och ett härligt läxförhör. hata spanska.
Sedan hade jag (påsk?)lunch oh efter det håltimmen. Då passade jag på att åka och sola lite. Skönt.
Efter det hade vi historia i typ en halvtimme. Nödvändigt.
Åkte hem till David och öppnade dörren, varpå jag märkte att det var larmat. (under det året jag varit hos David har de aldrig varit larmat förr) och någonstans i bakhuvudet visste jag koden, men den glömdes genast bort. Jag backade ut på gatan och smällde igen dörren igen, även fast jag visste att det inte tjänade någonting till, eftersom larmet redan känt av att jag gått in. Jag ringde David i panik och skrek och frågade efter koden. När jag sedan öppnade dörren igen så började det tjuta som fan i hela huset och jag fick panik än en gång. David skrek att jag skulle slå in kodjäveln och då gjorde jag det. Sen fick jag ett trevligt samtal från Securitas. Typiskt mig.
Well well, ikväll har jag bara kollat på en massa bra program och tagit det lugnt.

glading


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0