måndag

Morsning korsning alla snygga! och fula.
Jag tänkte att jag skulle komma igång med mitt bloggande nu igen. Jag har inte bloggat så mycket, dels för att jag nte hunnit, dels för att jag inte haft lust. Men nu ska jag försöka komma igång igen iallafall.

Idag började jag skolan klockan 8 (den som kom på att man ska börja den tiden borde skjutas) med svenska, sedan hade jag håltimme och efter det engelska. Slutade klockan 12, vilket var skönt.
Lunchade med tjejerna och åkte sedan hem.
Vi ska tydligen göra om vårat tak hemma, så nu står det en stor ställning utanför mitt fönster.
Väligt trevligt att det står en gubbe på stegen precis utanför fönstret när jag kliver in i mitt rum idag.
De har liksom inte ens börjat arbeta än. Tjenamors på dig med.
Senare åkte jag och mötte upp David, vi åkte hem och åt middag och kollade på tv.
Nu har jag precis duschat. Jag tänkte dela med mig av hur otroligt jävla snygg jag är just nu:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0