godnatt

Nu ska jag krypa ner hos David.
Jag är ledig imorgon med. Skönt.
David kom hem runt halv sex och då blev det middag.
Sedan kom Sandra över lite senare. Vi kollade på tv, pratade och drack varsitt glas vin.
Vi bytte även lite kläder. Vi brukar göra det, så himla smart!
Jag ska inte sova än, men jag måste bara lägga mig bredvid honom.
När jag skrev det förra inlägget så började jag längta efter honom, även fast han ligger mindre än en meter bakom mig just nu. Men jag blir så rörd av att tänka på honom..allt han gjort för mig. Alla mensutbrott han stått ut med. Alla småtjaffs som vi klarat tillsammans, allt vi gjort, allt han bjudit mig på, alla ord han sagt till mig. Ja, som sagt. Jag blir så jävla rörd.
Och jag har blivit så jävla blödig. Jag gråter för allt.
Nu ska jag prova tröjorna jag fick av Sandra, borsta tänderna och sedan lägga mig och kolla på tv.
Godnatt.

mitt öga
fotograf: Cassi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0