fredag

Hejsan!
Idag började jag halv nio med svenska och sedan engelska och därefter var min skoldag slut!
Nu måste jag städa lite, Shradha från London kommer ju imorgon.
Sedan ska jag duscha och klä på mig för att sedan åka och kolla på Davids brorsors karateträning. Det är faktiskt häftigt att se på någon som har svart bälte. Hans yngsta bror Samuel, som är 23, har det.
Sedan ska vi hem till David och äta, dricka vin och ha det trevligt!
Imorgon kommer mamma och hämtar upp mig och David och sedan åker vi ut till Arlanda och hämtar upp henne. Vi ska vara där 14.15 om jag inte minns fel!

Förresten började jag på den 9e Gossip Girl-boken idag!


Kommentarer
Mirry

Anmäl din snygga blogg till Veckans Blogg!



Spana in på www.arntyochmirry.se

2009-03-16 @ 22:13:38
URL: http://www.arntyochmirry.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0