måndag

Hejhopp
Har inte bloggat på länge och orkar heller inte skriva allt jag gjort i detalj, men i fredags var jag först på grannfest på Davids gata och sedan ute med tjejerna och i lördags var jag på Tovas pojkvän Villes mottagning och efter det vidare till Petra som precis kommit hem från USA, där hon varit i nästan ett år.
Idag var jag på Gröna Lund med klassen.
Vi samlades klockan 12 och åkte lite snurribollen-attraktioner.
Sedan skulle vi äta men då åkte jag faktiskt hem för att jag fick huvudvärk.
Vet inte vad det är, men jag har fått ont i huvudet någon gång under dagen sedan i fredags. Obehagligt.
Men sedan jag kom hem har jag iallafall sovit en stund.
Imorgon har jag typ inga vettiga lektioner alls, men kanske ska svänga förbi spanskan iallafall.
Tyckte min lärare slängde ur sig att vi skulle ha betygssnack. Fast jag vet ju redan vad jag får.
På onsdag är det sommarlov!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0