freeeeeeedag!

Hej allihopa!
Idag började jag klockan nio. Vi hade svenska, drack juice, åt kex, lyssnade på musik och fyllde i en utvärdering.
Efter lektionen hade jag betygssnack med läraren och jag får vg i svenska C. YES!
Sedan hade jag historiaprov som gick bra, efteråt fick jag reda på att jag får vg i historia A också. YESYES!
Mitt mål i nästan alla ämnen är vg, så jag blir överlycklig när jag får det. Man blir ju glad när man uppnår sina mål.
Nu har jag ingenting kvar i skolan! Fysatan vad skönt! Nu kan jag äntligen pusta ut!

Ikväll ska jag hitta på någonting roligt med mina vänner. Jag ska möta upp Maja lite senare för att gå till en vän och ta några glas för att sedan göra stan osäker.

Det är pissväder och jag fryser ihjäl snart tror jag. Jag tror faktiskt jag ska fylla upp ett skumbad och sätta på lite bra musik. Sedan ska jag fixa naglarna och bestämma klädsel för ikväll.

Hörs sen!

Det ser ut som att Tigger börjar bli riktigt manlig..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0