en solig tisdag!

Hejsan!
Äntligen en solig dag!
Tyvärr är mitt mående inte på topp.
Min vänstra visdomstand spökar som fan (vilket dom har gjort en gång varje halvår i typ tre år nu) och det känns som att hela tandköttet kring tanden är infekterat, jag har någon knöl i vänstra delen av halsen som ömmar som fan, snorig, ont i huvudet och nu även i örat. Och allt på vänster sida av huvudet. Great. Bra tajming, innan midsommar och Rhodos.
Hoppas iallafall det går över snart.

Vet för övrigt inte vad jag ska göra idag..det är ju bra väder. Men vi får se.
Fixade mitt rum igår, storstädade verkligen. Tog två-tre timmar, men det var det värt. Vi ska ju ha fest här snart. Anders 40årsfest. Vi ska ha den dagen innan vi åker till Rhodos. Men det kommer bli awesome.


kolla hur otroligt jävla söt jag är


Kommentarer
Anonym

jaa, det är di mikaela!! :D

2009-06-20 @ 16:20:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0