TANDIS!

Snart ska jag till Tandläkaren.
Vill inte. Obehagligt tycker jag!
Ska kanske beställa tid för visdomständerna också.
Tror nämligen att de behöver tas bort. AJ!!!
Mitt löfte till min tandläkare förra gången jag var där, var att dricka mindre cola och äta mindre frukt (det fräter på tänderna).
Det löftet har jag inte hållt. Dom kommer säkert skälla på mig. Hjälp.
Brukar ni också borsta tänderna typ femtio gånger samma dag ni ska till tandläkaren? Jag gör alltid det. Man känner sig så ofräsch när man ligger där med käften öppen annars.
Så snart ska jag gå och sanera min mun.
Önska mig lycka till.

ps.
Jag smsade precis med Cassandra, hon följer med mig!
Underbart!!!
ds.


Kommentarer
sara solvik

Sv: tack så mycket:)

2009-01-08 @ 18:51:47
URL: http://sarasolvik.blogg.se/
sara

Gick det bra?

Jag borstar alltid tänderna så snart inpå jag kan innan jag ska in, som om jag alltid luktade mint i munnen liksom...

2009-01-08 @ 20:20:58
URL: http://smuppra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0