Onsdag

Hej alla!

Förlåt för att jag är seg som fan i uppdateringen. Jag har tyvärr ingen bra ursäkt heller.
Idag började jag klockan 10 med spanska och sedan hade jag en lång håltimme till 13.40 då jag hade svenska och historia.
Åkte direkt hem till David och slocknade framför tv:n.

Den nya studenten, Claire (stavning?) kom imorse och vi hade middag klockan 20, bara Davids familj.
Hon verkar jättetrevlig och social. Kul!

Nu har jag precis druckit en kopp te samtidigt som jag kollar på kvällsöppet med Edal som handlar om för smala fotomodeller och droger.

Intressanta ämnen.

Jag tycker också att man ska skaffa en lag på att ha minst BMI 18 för att vingla omkring på catwalken.

Droger kan jag tyvärr inte slänga ur mig så mycket om eftersom jag inte är så inne i det ämnet.
Jag vet bara att det verkar konstigt, att folk blir konstiga, att det är farligt och att jag aldrig vill prova det.



Kommentarer
Sara

håller med drogerna och bmi 18 låter sunt.

2009-01-22 @ 07:33:26
URL: http://smuppra.blogg.se/
Anonym

låter bra tycker jag!

2009-01-23 @ 22:32:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0