nyårsdagen

Hej!
Idag får man vara hur bakis man vill, eller hur?
Det är iallafall David. Imorse var han så bakis så han trodde att han skulle dö. Ja, man kan ju säga att han var betydligt gladare igår
För min del mådde min mage betydligt bättre igår. Den tar stryk av allt vin som har druckits nu under jullovet. Så idag tänkte jag: Inget mer vin på hela veckan. Inte förrens på helgen. Ja, tjena. Sedan kom jag ju på att det är fredag imorn så det sket sig totalt. Men nu ska jag ta hand om den lille magen!
David sover för tillfället och jag sitter och kollar på vänner. David har sovit hela dagen. Eller nej, han har varit vaken i typ..2 timmar, max!
Men han får sova hur mycket han vill.

där ligger han!

och här sitter jag..snygg som alltid. jävligt snygg. Nää


Kommentarer
lillan

då ska du se mig utan smink :p ingen vacker syn:p

2009-01-01 @ 21:24:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0