Helg

Fredag:
Skola först och sedan åkte jag hem ett tag.
Vid fyra kollade jag ju på Twilight med tre klasskompisar.
Åkte hem till David och vid åtta mötte jag upp Maja och Ellinor och åkte hem till Jenny där några klasskompisar och en del andra var. Var som sagt hemma ganska tidigt.

Lördag:
På dagen åkte jag in med Davids mamma till stan ett tag och sedan tog jag det bara lugnt hemma hos David.
På kvällen var jag och David hembjudna till Jombe på middag. Vi var nio stycken där och det var väldigt trevligt med god mat!
Vi tog sista spårvägnen hem och var hemma runt halv två.

Söndag:
Slappade hela dagen och på kvällen klockan sju så var det som sagt middag för Abby som åker hem på onsdag.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0