fredag

Hej!
Idag började jag 8.30 med svenska och sedan hade jag min sista lektion, engelska.
Jag åt lunch i skolan och sedan åkte jag till Vällingby och köpte hårfärg, hårspray och strumpbyxor.
Nu är jag hemma och ska packa iordning lite för att åka och hämta Linnsan på dagis för att vara barnvakt.
Sedan ska jag hem till David en sväng och efter det möta upp Tova i Brommplan och åka hem till Jocke, min och Krilles kompis, vi ska sitta där och ta det lugnt, snacka skit och dricka lite. Kul!
Vi hörs sen, när jag hinner blogga igen!

Snygg va?
Kommer ihåg när jag tog denna bild.
 Var för väldigt länge sedan när jag pratade i telefon med David.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0