En rutten måndag..

Hej!
Den här dagen har varit piss i pannkakan!
Jag började klockan 8 med svenska och jag snorade, blev av med rösten ibland och hade ont i huvudet.
Jag satte mig i cafeterian för att göra ett försök till plugg, men det gick inge vidare bra.
När jag sedan gick därifrån så lyckades jag glömma mobilen på bordet och kom inte på det förrens tre timmar senare då jag iallafall kunde hämta upp den där.
Däremellan hade jag tråkig jävla engelska, och sedan åt jag lunch som jag fick magknip av. Bra dag.
När jag kom hem så satte jag mig och försökte plugga men det gick åt helvete som vanligt. Det är ju skitsvårt?
Hatar ryska och kinesiska revolutionfanskapen.
Ja...jag är arg.
Och här är jag och min underbara mamma:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0