toppendag?

Godkväll!
Det är fan nästan skönt att den här dagen är över faktiskt. Det är inte mycket som har gått rätt idag och jag har haft ont på säkert 99% av alla kroppsdelar. Pratade nyss med mamma och bad henne att skrota mig på Lövsta sopptipp. Lika bra? Jag kan ju lika gärna göra en topp 10-lista (kan göras längre) över all skit:

1. haft ont i huvudet
2. mått illa
3. frusit/svettas om vartannat
4. trött som satan
5. fått en hjärtklappning som var mindre skön
6. kliat femhundramiljoner myggbett på mina smalben (från Gällnö, men det var fan värt myggjävlarna)
7. spillt ketchup på tröjan jag skulle ha imorgon
8. internet har fuckat ur ett antal gånger. Tror det beror på någon uppdatering av virus-tjotafräser
9. inget bra på tv för fem öre
10. nästan cyklat på en ful tant med rullator

Ja, ni ser. Hehe
har ni sett Wasa knäcke (eller vad det nu heter..ni vet knäckebrödet) - reklamen?
Den där tjejen som sitter på morgonen och ska få på sig nylonstrumpbyxorna, men allt går fel och hon börjar slita och dra och får världens utbrott. (Hittar inte reklamen på youtube) Sedan kommer hennees son in med en bricka juice och knäckebröd och då blir allt bra.
När jag såg den reklamfilmen första gången så kände jag igen mig så jävla mycket i henne, men jag sa inget. Typ en dag senare sa både mamma och David att hon är precis som jag. Haha. Så om ni läser min blogg utan att känna mig så har ni en liten försmak nu.
Jag har ganska kort stubin, fråga min bäst vän Tova om alla utbrott jag fått när jag slängt saker omkring mig medan hon legat och asgarvat i ett hörn, haha.



Kommentarer
Tova

HAHAHA! Det finns bildbevis på ett utbrott, ska hitta bilden när min dator vill sammarbeta med mig :)



LOOOOOVE!

2009-09-01 @ 12:04:25
URL: http://tovagyllestad.blogg.se/
mikaela

Finns det? haha, det visste inte jag :P

2009-09-01 @ 12:51:17
URL: http://mikaelaholm.blogg.se/
J O S E F I N

haha gumman då, fan vilken otur..

2009-09-02 @ 12:59:57
URL: http://stendahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0