sweet monday

God morgon!
Gud, det är måndag idag och på torsdag börjar skolan.
Himlans vad sommaren gått fort! Och nu märks det verkligen på vädret att hösten är här: regn, blåst och till och med hagel har det varit de senaste dagarna. Usch
I fredags så var vi iallafall 2 stycken hemma hos David och vi höll till i hans källare (där jag och David bor). Han har precis köpt en bar dit ner. Allt är inte riktigt klart än, men vi hade en liten invigning av den iallafall. David blandade mojitos till dem som ville ha, men annars hade alla med sig egen dricka, som det brukar vara.

I lördags var jag och David hemma hos min faster som fyllt år. Farmor, farfar och pappas familj var där och vi fikade och så.
Igår gjorde jag inget speciellt. Tog en promenad med David och sedan cyklade vi till Brommaplan för jag ville hyra en film. En shoppaholics bekännelser blev det. Har en halvtimme kvar att se, ska se den ikväll tror jag.

Bilder från i fredags:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0