söndag

Hej!
Jag har haft en jättebra helg faktiskt.
I fredags var jag hemma hos Krilles kompis med några killar och Tova först. Killarna spelade poker och jag och Tova kollade på och hade tjejsnack. Vi hae ju trots allt inte setts på två veckor!
Sedan gick vi ut! Det var så kul och vi dansade tills skorna skavde.
Igår hade jag en jädrans huvuvärk när jag vaknade, men vi tog det lugnt hela dagen, så jag blev pigg mot kvällen.
Klockan 7 åkte vi hem till Jombe och åt middag och firade hans 20årsdag som egentligen är imorgon. Det var en hel del ungdomar där och vi hade väldigt trevligt. Tog en taxi hem runt..jadu, kommer inte ihåg..två/tre kanske.
Idag har jag och Davidm kollat på Robinson och tagit en långpromenad på drygt en timme.
Mer än så har vi inte gjort, förutom att kolla på talang och den där konstiga japanska tv-showen.
Nu är han och spelar fotboll och jag kollar på tv och måste verkligen plugga.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0