onsdag

Hej!
Redan onsdag! Den här veckan har gått snabbt, antagligen för att vi slapp måndagen i skolan, skönt.
I måndags var jag och David inne i stan och beställde förlovningsringar från Guldfynd. Dom är jättefina och kommer nästa vecka någon gång. Jag visar såklart bild såfort de kommit!
Nu har jag precis varit i Vällingby med mamma och köpt Davids födelsedagspresenter, han fyller ju 20 år på söndag, en vecka efter mig, och det ska firas på lördag!
Annars då? Jag är snygg och skolan suger. Nej...typ inget. Jag vill ha sommarlov.


Kommentarer
Victoria

Jag såg din pojkvän inne på Stadium idag, eller jag är 99 säker på att det va han. Om han va där i eftermiddags mellan typ... 2-5 någon gång, då va det nog han.

2009-04-15 @ 21:19:11
URL: http://veb.blogg.se/
Mikaela

det var nog han för han var där igår :)

2009-04-16 @ 14:04:32
URL: http://ww.mikaelaholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0