igår.

Igår började dagen men ett härligt läxföhör i spanska. Sedan lunch och efter det hade jag håltimme, då jag åkte in till Gamla Stan och fotade lite till fotokunskapen. Vid kvart över två möttes klassen upp vid Stadsbiblioteket och Annexet, där vi kopierade sidor och tidningar och lånade böcker till ett stort arbete vi har snart.
Efter det åkte jag hem till David, och någon timme senare kom han hem från jobbet. Vi åt middag och slappade lite och sedan åkte vi in till Grappa Matsal och Bar vid St Eriksplan. En fin restaurang som också hade en stor bar-del med bar och småbord som man kunde sitta vid och ta en drink, öl eller ett glas vin.
Några glas och timmar senare åkte vi hem till mig och sov!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0