Hudson River Plane Landing


Pappa visade mig den här igår.
Det är samtal med piloten som krockade med fåglar och var tvungen att landa i Hudson-floden för några månader sedan. De har klippt in samtalet med en film för att visa hur piloten körde medan de pratade.
Vilken cool pilot alltså. Lyssna på hans röst. Helt iskall.
Det roliga är att medan dom andra sitter och pratar om var han skulle kunna landa så har han redan åkt ner i floden. Haha. Så jävla cool! (alla överlevde för er som inte vet)
Han är verkligen så himla modig. Jag ska iallafall inte bli pilot. Om jag skulle utsättas för något sånt här så skulle jag bara få panik och sitta och skrika.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0