en förkyld början på veckan

Hallå där!
Kul att inte alla har tappat suget på att läsa min blogg, trots att jag varit så dålig i uppdateringarna.
Idag vaknade jag med superont i halsen. Sånt är aldrig roligt. Är dessutom förkyld utöver det också. Ännu mer blä!
Hade iallafall bara en lektion, engelska, så jag gick till skolan.
Sedan åkte jag hem ett tag och när mami kom hem så åkte vi en sväng och lämnade lite CV på mataffärer.
Fast jag vet att det är hejdundrans svårt att få jobb överhuvudtaget just nu, tråkigt nog.
Så här ser iallafall veckan ut:
tisdag:
skola 8-15
In till  stan me Tess (Jombes flickvän)
onsdag:
skola 10-16.
16 månader & förlovningsdag med min älskade David.
Vi ska sätta oss någonstans och ta en drink eller två. Mysigt.
torsdag:
skola 9.30-10.50
utvecklingssamtal 15.20
simtränare 17-18.30
fredag:
skola 8.30-11.55
utgång på kvällen med bla Tova!
lördag:
middag hos Jombe, fira hans 20årsdag
söndag:
bakis?

Jag älskar dig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0