äntligen påsklov

Hej!
Igår var jag på AIKmatchen med pappa och gänget som vanligt. Skönt med vinst!
Kul att allsvenskan är igång igen! Fast igår höll jag på att frysa arslet av mig. Svinkallt var det.
Efter det körde pappa hem mig och så hoppade jag in snabbt som fan i duschen och sedan åkte jag iväg till Tova. Vi gjorde oss iordning och dack vin och lyssnade på musik. Och snackade skit förstås.
Vid tio åkte vi in till våra kompisars studentskiva.
Temat var "i tv-rutan". Tova var Alice i underlandet och jag var Tingeling.
Det stängde klockan 1, tidigare än vi trodde, men vi åkte hem till någon kille jag inte minns namnet på och lyssnade på musik, drack lite och snackade. Tiden gick så jävla fort, jag och Tova tog en taxi hem vid halv sex.
Jag kom hem lagom till att David gick upp till jobbet. Så vi åt frukost tillsammans, haha.
Jag somnade inte förrens vid 8 och sov till 11, sedan åkte jag hem och nu ska jag snart sova lite igen.
Lite mer än tre timmar skulle vara nyttigt för att orka med resten av vårat fina lov.
Ikväll har jag kanske planer, men dom får ni veta sen!
Puss sålänge

Galet snygg.


Kommentarer
therese

vem är tjejen? :)

2009-04-06 @ 16:22:14
Mikaela

Blake Lively, spelar i Gossip Girl :)

2009-04-06 @ 17:08:24
URL: http://ww.mikaelaholm.blogg.se/
Anonym

Ahaa. Då förstår jag varför jag inte kände igen henne.. kollar nämligen inte på Gossip. MEN jag har hört av många att det är bra så kanske laddar ner lite.. hmm... :)



grattis :D

2009-04-12 @ 18:45:51
therese

Oj, förra inlägget var av mig :)

2009-04-12 @ 18:46:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0