redan torsdag !

Hej!
Veckorna går nästan för snabbt! Jag minns när vi pratade om att det var åtta veckor kvar till lovet. Det känns till och med som igår. Jag, Jenny och Liza nämnde det på väg från naturkunskapen ner till våra skåp i trapphuset. Och nu är det två veckor kvar!
Idag hade vi ingen naturkunskap på morgonen så jag började 9.30 med foto. Vi diskuterade lite bilder som man skulle tagit tills idag, det var faktiskt roligt.
Sedan hade jag håltimme. Gjorde lite på en uppgift i datakunskapen.
Efter det - lunch och sedan filmkunskap. Nu har vi börjat med filmhistoria. Lite segare än innan, men helt okej.
Nu ska jag till David och lägga mig framför TVn. Jag har blivit en TV-nörd igen!
Hörs sen!


Kommentarer
Cassandra

Imorgon har vi ingen naturkunskap igen! :D jippi! Vi slutar 11.25! :D:D:D

Cool bild förresten :)



Puusss

2008-10-09 @ 19:04:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0