allt är tillbaks

Hej!
Nu är mina föräldrar hemma från Grekland igen (och kameran också)
De hade hade haft det bra (om man bortser från magsjuka i ett dygn) och de hade tagit det lugnt, badat, solat och druckit goda drinkar nere vid vattnet. Jag vill också utomlands!
Idag sprang vi på idrotten igen. Så som vi gjorde för sex veckor sedan.
Under dessa sex veckor ska man ha tränat och därför förhoppningsvis förbättrat konditionen och fått en bättre tid idag än för sex veckor tidigare..och det fick jag! Trots att jag sprang allt jag hade förra gången så förbättrade jag mig med dryga 20 sekunder. När jag kom i mål kunde jag däremot knappt andas och la mig ner på marken och grät. Men jag sprang iallafall snabbare? Jag har ju bara ca tre lektioner kvar av hela min idrottshistora i skolan så varför inte köra järnet det sista man gör.
Imorgon har jag spanskaprov. Alla verb, ord och texter bara snurrar runt i mitt huvud som ett yrväder. Fan, att det ska vara så svårt att klämma in allt.
Ikväll ska jag till David och ta det lugnt och plugga. Förresten, här är den fina väskan jag fick av honom i namnsdagspresent: 


Kommentarer
Cassandra

Det kommer gå galant på spanskaprovet Mickan!

2008-10-06 @ 20:23:42
josefin

gud vad duktigt att öka!

2008-10-09 @ 14:27:14
URL: http://stendahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0