torsdagskväll

Tjollahopp igen!
Jag tror nästan det här är det sista inlägget innan helgen (kanske hinner med något imorgon) så jag tänkte berätta lite vad jag ska ha för mig..
Om fem minuter börjar halv åtta hos mig, självklart sitter jag och David bänkade! Klockan åtta ska vi som sagt baka lussebullar, lyssna på julmusik och dricka julmust (vi måste trotsa snön som nyss blev till slask)
Imorgon har jag engelskaprov igen! Det suger. Men..
..på kvällen är det såklart fest!  Vi ska ut till Sami långt ut på Ekerö och Tova ska såklart med! Kommer bli kanon!
På lördag ska Cissi i min klass ha middag eftersom hon fyller år på söndag! Vad som händer efter det är inte bestämt än, men någonting roligt hittar vi tjejer alltid på!
På söndag är jag nog bara bakis som fan


Igår bakade vi som sagt också. Otroligt goda!


Kommentarer
maja

åh julmys

jag <3 mikaela & david

2008-11-27 @ 22:02:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0