söndag

Hejsan!
I fredags blev det en lugn kväll, god middag hos David med Samuel, Marcus, Matilda och lille Mille!
Igår åkte jag till Vällingby med mamma och hittade två par skor, äntligen. Känns som att jag har letat hur länge som helst nu och äntligen kom jag hem med två par stövlar, ett par låga, varma vinterstövlar och ett par lite högre finskor. (ni kan kanske få se dom sen!)
Sedan gjorde jag mig iordning hemma och åkte iväg till Ian som hade folk hemma vid 7. Runt halv tolv åkte alla 15 personer vidare in till Gamla Stan, Husets, med tårta och hela köret. (Ian har ju precis fyllt 19)
Det var en mycket lyckad kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0