så här gick det till i lördags


Peter fick klä ut sig till brevbärare och utmana sin bror att sortera brev i bokstavsordning.
Panda vann. (det är inte Pandas blonda hår, utan en peruk)

Han fick också klä ut sig till basketspelare och utmana en kompis att träffa bollen i korgen.
Panda vann igen! (snygg, va?)

Och till sist klädde han ut sig till bankman och utmanade Jombes pappa att räkna pengar
Panda vann även denna sista utmaning.

Alltså tre epoker av hans liv: som brevbärare, basketspelare och bankman. Så jävla snygg!



Vi åt en väldigt god middag!

Mitt i middagen kom två thailändskor och dansade för oss! (Panda är alltid lycklig med tjejer runtom sig)

Sedan blev han utklädd till thaiboxare och fick reda på att han och Maria (Davids mamma) ska åka till Thailand i påsk!

På eftersläppet kom sedan Tova (som jag inte hittade någon bild på, tyvärr), Engelbrekt, Ian och Maja!

Slutade såhär...(klockan 7)

Dagen efter....inga kommentarer om hur jag mådde.
(kolla pandan till höger om Matilda som Panda fick av mig i födelsedagspresent!


Kommentarer
maja

HAHAHA FAN VILKA ROLIGA BILDER

gillar att du sticker upp lite där på bilden på mig ian och engelbrekt

2008-11-17 @ 20:41:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0